woensdag 2 november 2016

Grote schoonmaak

Weeral een tijdje geleden....
Je hoofd leegmaken is dus niet zo eenvoudig.
Vrijdag startte een weekje herfstvakantie. Mijn doel was vooral genieten...
Ik wou ook eerst een beetje rust...
De grote schoonmaak stond op het programma. Niet enkel je huis wordt er properder van, maar ook je hoofd wordt een beetje minder zwaar.
De grote schoonmaak zit er op.
Ik heb er nog een voornemen bij.
Iedere week gaan er 10 spullen de deur uit. Ons huis puilt uit en dit zorgt er alleen maar voor dat we geen rust kennen.
De spullen ga ik ofwel op tweedehands plaatsen, iemand blij mee maken, wegschenken aan een goed doel en indien nodig de vuilbak binnen.
Deze week lukte het me toch om er iemand blij mee te maken en ons huis 10 spullen armer te maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten